Portal Bkkinwest.com.pl

Informacje o finansach, ubezpieczeniach i oszczędzaniu

Program do mailingu w strategii newsletterów

program do mailingu

Newslettery są doskonałym przykładem tego, jak często mniej znaczy więcej. E-maile wysyłane za pomocą programu do mailingu są znacznie krótsze niż posty na blogu i artykuły, które publikujesz, nie wspominając o tym, że są one znacznie łatwiejsze do czytania i przeglądania niż infografiki i samouki wypełnione statystykami.

Właśnie to sprawia, że ​​treść newslettera jest tak kluczowa. Masz na celu zainspirowanie subskrybentów do zaangażowania i działania w zaledwie kilku zdaniach. Jeżeli postrzegasz newslettery jako nic więcej niż dodatek w swoim harmonogramie, istnieje duże prawdopodobieństwo, że wkrótce stracisz zainteresowanie klientów otrzymywaniem informacji z Twojej firmy.

Aby utrzymać ich zainteresowanie, zainspirować czytelników i uzyskać lepsze współczynniki klikalności, musisz pisać atrakcyjne treści newsletterów.

W zależności od celów, które chcesz osiągnąć dzięki newsletterom i preferencji docelowej grupy demograficznej, możesz skorzystać z poniższych pomysłów, aby wypełnić swoje e-maile znakomitą treścią.

Zacznij od tematu i tytułu

Czy zdefiniowałeś już kluczowe cele swojej kampanii newsletterowej?

Temat powinien być idealnym punktem wyjścia i wzbudzić duże zainteresowanie subskrybentów. Podobnie jak pisanie skutecznych blogów wymaga kreatywności, Twoi autorzy treści muszą ostrożnie podchodzić do każdej kampanii newsletterów.

Program do mailingu pomoże Ci wysyłać krótkie, łatwe do odczytania i chwytliwe treści – w przeciwnym razie Twoi czytelnicy nigdy nie otworzą e-maila. Tytuł Twojego e-maila lub post, który w nim udostępniasz, również powinien być zwięzły i skuteczny.

Krótkie, ale rzetelnie informacje

Z jednej strony sytuacja uległa zmianie od początku marketingu treści, obejmując dłuższe formy treści i publikowanie oparte na wartościach. Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek zależy w dużej mierze od rodzaju treści, które są wypełnione przydatnymi i opartymi na danych informacjami. Z drugiej strony treść newsletterów nadal musi zachować swoją krótką formę, nie tracąc przy tym cenionej dziś informatywności. Aby mieć pewność, że uzyskasz najlepsze możliwe współczynniki klikalności, postaraj się umieścić w newsletterze około 20 wierszy lub 200 słów tekstu.